730 542 484 david.majer@re-max.cz - Realitní specialista

Odhad nemovitosti online Praha

Odhad ceny nemovitosti pořídíte i zdarma přes internet. V čem vám pomůže a jak probíhá?

Online, na pár kliknutí, pohodlně z domova či kanceláře – i takhle jednoduše můžete zjistit, jakou tržní hodnotu má váš byt v Praze. Nemusíte si složitě domlouvat schůzku nebo někam chodit, stačí párkrát kliknout a brzy víte, za kolik nemovitost nabízet. Vypadá to až moc ideálně? Ono také je, jen musíte vědět, u koho takový odhad objednat....

Cedule nemovitost na prodej

3 důvody, proč reklamní plachta nebo cedule zvýší šance na prodej nemovitosti

I když se v současné době řada marketingových aktivit při prodeji bytu či domu soustředí na internet, nezapomínejte ani na „offline“ svět. Nabízí vám totiž řadu dalších nástrojů, které pomohou získat pozornost potenciálních zájemců. Typickým příkladem jsou plachty a cedule – lákadla, co osloví i početné publikum mimo online prostředí. S těmito klasickými reklamními formáty mám bohaté...

Realitních databáze kupujících

Využijte databázi kupujících a ušetřete si práci s hledáním zájemců o vaši nemovitost

Prodej bytu nebo domu se pojí s řadou úkolů, které stojí čas, energii a peníze. Proto určitě uvítáte, když vám teď představím jeden zajímavý „zlepšovák“ – unikátní poptávkovou databázi, co vám může přihrát kupce třeba ještě před tím, než vystavíte inzerát. Jedná se o můj vlastní počin, kterým se (stejně jako například tímto blogem nebo e-bookem)...

postoupeni_budouci_kupni_smlouvy

Jak prodat teprve vznikající byt od developera, na který jste podepsali SBKS

„Tak a teď už není cesty zpět.“ – to si asi pomyslí většina lidí, kteří uzavřou smlouvu u smlouvě budoucí kupní (SBKS) s developerskou společností. Je to závazek, to bezesporu. Ale nemusí vás stresovat ve chvíli, kdy se vaše plány změní a vyvázání už není možné. I zatím neexistující nemovitost můžete při splnění určitých podmínek prodat....

Skryté vady nemovitosti

Jak (s)právně řešit problém jménem skryté vady nemovitosti

Technický stav nemovitosti spadá mezi nejdůležitější a zároveň nejožehavější témata při prodeji či koupi. Některé „mezery v kondici“ dané budovy totiž nemusí být v době prohlídek a jednání vůbec patrné. Přitom ale existují a dříve či později o sobě dají vědět. Poradím vám, jak se s těmito skrytými vadami co nejlépe popasovat. Nedostatky, o kterých při domlouvání prodeje...

zákon o realitním zprostředkování

Blíží se zákon o realitním zprostředkování. Vyřadí „ze hry“ neseriózní rádoby makléře?

Dlouho očekávaný realitní zákon se opět objevuje „na scéně“. Amatéři a nepoctivci se nejspíš trochu třesou, profesionály každým coulem by měl nechat chladnými. Zkušený a úspěšný makléř se pravidly férovosti a odbornosti řídí bez ohledu na to, jestli je upravuje legislativa, nebo nikoliv. Za návrhem stojí Ministerstvo pro místní rozvoj. Připomínkovali ho také zástupci Asociace...

12 mýtů při prodeji bytu

12 největších mýtů o prodeji nemovitosti, kterým možná věříte i vy [2. část]

V minulé části tohoto dvoudílného článku jste se mohli dočíst o prvních šesti realitních mýtech, které vytvářejí zbytečná nedorozumění a připravují neznalé o čas, peníze a energii. Dozvěděli jste se tak například o tom, že prodej s více realitkami není žádná výhra, proč přehnaná kupní cena způsobuje problémy nebo jak nevhodné fotky kazí šance na dobrý prodej....

12 největších mýtů o prodeji nemovitosti

12 největších mýtů o prodeji nemovitosti, kterým možná věříte i vy [1. část]

Stejně jako tomu je u jakéhokoliv obsáhlého a složitého tématu, i kolem realit se točí spousta omylů a polopravd. A ty pak zkreslují náhled na prodej (koupi) nebo realitní trh jako celek. Majitelé nemovitostí tak kvůli nepřesným nebo dokonce nepravdivým informacím přicházejí o peníze a čas– jak jsem se už mnohokrát přesvědčil při spolupráci s klienty....

prodej nemovitosti

Když nemovitost na trhu „spálíte“, problém je na světě. Co to znamená a jak to napravit?

Zájemci se víceméně neozývají a inzerát zapadá mezi staré a neaktuální. Taková situace je při prodeji nemovitosti nejen nepříjemná, ale hlavně velmi riziková. Čím déle visí nabídka na internetu, tím horší pozici získává. Až se po nějaké době (cca 4-6 měsíců dle typu) tzv. spálí. „Spálená“ = neprodejná. Tedy v daném období, protože všechno jde samozřejmě...

check_list_prodej_nemovitosti

Vytvořte poutavý a důvěryhodný inzerát, který vyvolá zájem: 5 tipů pro skvělý text i fotky

S prodejem nemovitosti se pojí řada úkolů. A hned na začátku na váš bude čekat jeden z nejdůležitějších – dát dohromady inzerát. Ale ne jen tak ledajaký. Musí být dokonalý po všech stránkách. Nepovedená či neúplná nabídka totiž může vše pokazit. Když nezaujme a nepřesvědčí potenciální zájemce, nebudou mít důvod se s vámi spojit. Připravil jsem checklist, podle...