Jak prezentuji pozemky k prodeji?
Videoprohlídka se záběry z dronu a dabing
Záběry z dronu, profesionální dabing a grafické znázornění = můj standard.
Záběry z dronu jsou efektní i efektivní. Ukazují nemovitost tak, jak to žádný jiný způsob neumí. A díky tomu fungují jako silná marketingová zbraň při prodeji.
Odliší vaši nabídku od ostatních a snadněji získají pozornost eventuálních zájemců. Obyčejná fotografie má své limity a nemusí předat vše z potenciálu dané nemovitosti, který utváří třeba i okolí a další takto nezachytitelné faktory.
O některých věcech nestačí jen napsat, některé je potřeba „natvrdo“ ukázat, aby emoce a představivost začaly pracovat na plné obrátky.
Reference
Co o mě říkají lidé, kteří se mnou už svou nemovitost prodali?
Proč fotky s grafikou prodávají pozemek?
udělají z inzerátu hit a zvýší šanci na prodej
Prozradím vám tajnou zásadu, podle které se řídí ti nejlepší makléři: pro úspěšný prodej jsou zásadní dva kroky. Jde o správnou cenu a skvělou prezentaci. Oba tyto faktory ale musí být sestavené pečlivě a přesně na míru kupujícím.
6 důvodů,
proč svěřit prodej svého pozemku právě mě
SPRÁVNĚ STANOVÍM PRODEJNÍ CENU
DÁM SI ZÁLEŽET NA PREZENTACI VAŠEHO POZEMKU
BUDU INZERÁT DOSTATEČNĚ PROPAGOVAT
NA KUPUJÍCÍ UDĚLÁM SKVĚLÝ PRVNÍ DOJEM
VŽDY BUDETE MÍT PRAVIDELNÝ PŘEHLED O PRODEJI
GARANTUJEME ZODPOVĚDNOST ZA VŠECHNY PRÁVNÍ NÁLEŽITOSTI
Ukázka úspěšně prodaných domů
z posledních měsíců
Prodej domu 11+2 688 m², Nenačovice
Prodej domu 5+kk 182 m², Tr. Štěpánov
Chcete prodat pozemek?
Svěřte prodej mně a prodejte svůj pozemek rychle a za vyšší cenu. Stačí vyplnit nezávazný formulář, zabere vám to méně než minutu. Brzy se vám ozvu.
Vaše osobní údaje budu zpracovávat v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.
Na co se mě nejčastěji ptáte?
Musím mít exkluzivní smlouvu?
Jste makléř na volné noze nebo z realitní kanceláře?
Jakou provizi zaplatím? Budu ji znát dopředu?
Můžu dům prodat zájemci, kterého si sám najdu?
Jste všeuměl a děláte si všechno sám?
Jaký marketing můžeme při prodeji domu od vás očekávat?
12 kroků při prodeji pozemku,
které vás se mnou čekají
Rád se s vámi setkám, abych vám upřesnil možnou prodejní cenu, vyslechl si blíže vaši potřebu a představu a v návaznosti na to vám doporučil nejvhodnější postup prodeje a jeho časování. Nejčastěji však probíhá takto...
1. DOPORUČÍM TRŽNÍ CENU
2. PROVEDEME HOME STAGING
3. DŮM VYFOTÍ PROFESIONÁL
4. SCHVÁLÍTE PODOBU INZERCE
5. E-MAIL POPTÁVAJÍCÍM
6. REALITNÍ SERVERY
7. PRAVIDELNÝ REPORT O PRODEJI
8. PROHLÍDKY DOMU
9. PROVĚŘENÍ ZÁJEMCE
10. REZERVAČNÍ SMLOUVA
11. PLATBA KUPNÍ CENY
12. PRÁVNÍ SERVIS
Případové studie
Podívejte se na ukázku reálných prodejů
- kolik jsem investoval do prodeje peněz, kolik času si prodej vyžádal, jaký margenting a řešení jsem navrhl? Přečtěte si případové studie, kde popisuji krok za krokem postup některých nemovitostí, které jsem prodal..
Zdarma
Videoprohlídka
Videoprohlídka se záběry z dronu zaručeně zaujme a navíc bez složitého vysvětlování jasně ukážete přednosti a potenciál dané nemovitosti.
Zdarma
Propagace inzerátu
Vaši nemovitost bude inzerovat na důležitých realitních serverech a sociálních sítích. Nabídku stále udržuji na předních místech mezi aktuálními inzeráty.
Zdarma
Profesionální fotograf
Byt vyfotí profesionální fotograf, který se specializuje na focení nemovitostí. Přesně ví z jakého úhlu co vyfotit a jaké použít světlo.
Zdarma
Právní servis
Připravíme veškerou smluvní dokumentaci. Podáme návrh na vklad vlastnického práva na katastr či zajistíme převod družstevního podílu.
Zdarma
Profesionální dabing
Videoprohlídka bez mluveného slova je jen 1/2 úspěchu. Copywriterem napsaný scénař namluví profesionální dabér, který umí pracovat s hlasem.
10-15% pro vás navíc
díky stagingu a prodeji formou nejlepší nabídky
Metoda nejlepší nabídky (soutěž) dává zájemcům jen jeden pokus „vyhrát“ nad ostatními – a s tou zaznamenávám vynikající výsledky.
Za posledních cca 40 dní jsem prodal 7 nemovitostí a u 4 z nich jsem se vzhledem k okolnostem přiklonil právě k soutěži.
Aby bylo možné dosáhnout prodeje způsobem nejlepší nabídky, je třeba nemovitost udělat atraktivní a v samém počátku ji správně nacenit, jen tak může vzniknout konkurenční prostředí, abyste dostali několik cenových nabídek.
Podívejte se na
Články o prodeji pozemku
V kategorii "Jak na prodej pozemku" najdete články, které vám pomohou prodat pozemek lépe a za vyšší cenu.