730 542 484 david.majer@re-max.cz - Realitní specialista

Proč byste měli nemovitost propagovat i na Facebooku: co vám reklama přinese?

17.5. 2019 David Majer

Sociální sítě se pro mě staly neodmyslitelnou součástí realitního světa. Nejvíce pracuji s Facebookem, u kterého nemohu v zájmu klientů ignorovat fakt, že ho používá okolo 5 milionů Čechů. A mezi nimi je samozřejmě řada potenciálních kupců, ke kterým bych se jinak třeba vůbec nedostal.

Proto tvrdím, že kdo chce pro prodej bytu nebo domu udělat maximum, měl by nabídku šířit mezi cílovou skupinu i tímto způsobem. Tedy prostřednictvím oblíbeného Facebooku, ke kterému jsem už v minulosti sepsal 3 postřehy přímo z praxe. A teď to zásadní – co od toho očekávat? To vysvětlím dále.

Na pár kliknutí ukážete nemovitost (deseti) tisícům lidí

Facebooková a instagramová reklama skvěle doplní inzerát na známých realitních serverech, jako je např. Sreality, který vám poslouží i jako nástroj pro prověření makléře. Na tyto specializované weby většinou chodí hlavně zájemci, co už nemovitost ke koupi aktivně hledají.

Na sociální síti můžete navíc získat pozornost publika, které ve fázi aktivního hledání ještě není. Lidé z této široké skupiny třeba jen koketují s myšlenkou ohledně pořízení vlastního bytu nebo domu. Rozkoukávají se, sem tam sbírají informace. A vy je tedy můžete „odchytit“ dříve než majitelé, co tuto formu reklamy nevyužívají a pouze čekají na odpovědi na zveřejněný inzerát.

Samozřejmě zde platí i klasická přímá úměra: čím více lidí vaši prodávanou nemovitost vidí, tím větší je šance na úspěšný prodej (rychlý a co nejvýhodnější). Nemusím ani připomínat, že z velkého zájmu může vyplynout i navýšení kupní ceny.

facebook_schnirchova

Dobré cílení jako klíč k úspěchu

Placená propagace na Facebooku má obrovskou výhodu – vynikající možnosti cílení. Svou reklamu pak zobrazujete pouze lidem, co spadají do vámi vymezené kategorie. A ta může dle nastavené marketingové strategie vypadat různě.

Zaměříte se např. na určitou lokalitu či věkovou skupinu nebo „půjdete“ po vlastnostech pravděpodobného kupce. Při tvorbě facebookové reklamy tak můžete být obecní i konkrétní.

Jak postupuji já? Z pochopitelných důvodů nechci zacházet do detailů, ale něco vám prozradím. Možná už víte, že jako realitní makléř nehraji na kvantitu. Upřednostňuji kvalitu. A tento postoj držím i u propagace na sociálních sítích.

Prodávané nemovitosti tedy neukazuji bez rozmyslu kdekomu. Na základě bohatých zkušeností, dat i intuice pečlivě vybírám cílové skupiny, které chci oslovit. Mám tedy pomyslné síto, nejsem neurčitý, ale naopak ani extrémně konkrétní. Efektivita je pro mě zásadní. Jak jsem nastínil v první části tohoto článku: soustředím se na aktivní i zatím „spící“ zájemce, co si realitní trh prozatím jen oťukávají.

Takto se každá moje nabídka s bytem či domem ke koupi dostane průměrně k 7 až 10 tisícům lidí (na Facebooku a Instagramu).

Chci nabídnout nemovitost na prodej

Rádi byste prodali vaši nemovitost rychle a za nejvyšší cenu? Stačí vyplnit nezávazný formulář, zabere vám to méně než minutu. Brzy se vám ozvu.

O jakou nemovitost se jedná

Vaše osobní údaje budu zpracovávat v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

David Majer
David žije v Praze v Bubenči se svou ženou Lucií a syny Oliverem a Oskarem. Je realitní specialista v pražské realitní kanceláři RE/MAX Alfa a měsíčně prodá svým klientům 5-8 nemovitostí. Získal 1. místo a ocenění nejúspěšnější makléř RE/MAX Alfa roku 2018, celkově se umístil na 9. místě z 1.391 makléřů – v rámci všech makléřů RE/MAXu v celé ČR a stal se skokanem roku ČR 2017 napříč celým RE/MAXem v České republice. Je autorem e-booku 7 nejčastějších chyb, kterých se můžete dopustit při prodeji bytu v Praze. Radí lidem, jak výhodně prodat svůj byt a je vášnivým zastáncem férového jednání na realitním trhu. Provádí odhady nemovitostí online, které jsou pro majitelé nemovitostí zdarma a také odhady pro dědická řízení.

Plánujete prodej nemovitosti a chcete znát její cenu?

Váše nemovitost má možná větší hodnotu, než sami tušíte. Získejte zdarma přesnou analýzu a profesionálně určenou prodejní cenu vašeho bytu.